Ennätykset

Ohessa on Viialan Valtin ulkoradoilla tehdyt ennätykset ikäkausittain. Ennätyksiksi on kelpuutettu virallisissa kilpailuissa (ilmoittautuminen kilpailukalenteri.fi:n kautta) tehdyt tulokset, eli esim. omissa viikkokilpailuissa tehdyt tulokset eivät ole ennätyskelpoisia. SM-ikäisten (yli 14v) sarjoissa tulosten pitää olla tehtyinä sallituissa tuuliolosuhteissa.

Ennätykset päivitetään aina kauden päätteeksi tilastopajan virallisista tuloksista. Tilastopajan sivuillakin voi olla puutteita, jolloin ennätyksiin voi jäädä virheitä. Ottakaa yhteyttä kilpailunjärjestäjään / tilastopajaan, jos huomaatte tilastopajassa puuttuvia tuloksia.

Muissa ennätyksiin liittyvissä kysymyksissä ottakaa yhteyttä viialanvaltti@gmail.com

PDF-tiedostoseuran ennätykset pojat 2023.pdf (477 kB)
Eri sarjat omilla sivuilla
PDF-tiedostoseuran ennätykset tytöt 2023.pdf (480 kB)