Seura-aineistot

Näiltä sivuilta löydät seuraa koskevia tiedostoja.

Oikealla palstalla on seuran aiempien vuosien tapahtumakalenterit / kausijulkaisut.

Erillistä tapahtumakalenteria / kausijulkaisua ei enää julkaista kausittain. Kaikki tarvittavat tiedot löytyvät Valtin nettisivuilta, facebookista ja whatsapp-ryhmistä.

Vasemmalla palstalla ovat seuran kululomakkeet. Täytä lomake ja hyväksytä se joko puheenjohtajalla tai sihteerillä. Tämä siksi, että Valtti ostaa taloushallintopalvelut A-Tilipalvelut Oy:ltä, eikä heillä ole mahdollista tietää, mitkä kulut ovat syntyneet Valtin toiminnasta.

• Kilpailumaksulomake: Seura maksaa kilparyhmään kuuluvien urheilijoiden kilpailumaksut Hämeen piirin (HämSy:n) alueella. Piirin ulkopuolisiin kilpailuihin osallistumismaksuja ei makseta, pois lukien SM-kilpailut. Kerää lomakkeelle useamman kilpailun kilpailumaksut, liitä kuitit mukaan, täytä yhteystietosi ja hanki hyväksyntä.
  • Laskulomake: Tähän kuuluvat esimerkiksi:
    • Piiri- ja alueleiritykseen valittujen lasten leirimaksut tiettyyn rajaan saakka (14v->)
    • Seuralle hankitut tarvikkeet ja välineet sopimuksen mukaan
    • Ohjaaja-, valmennus- yms. koulutukset
  • Matkalaskulomake: Tämä vaatii aina keskustelun seuran johtokunnan kanssa. Tyypillisiä korvattavia matkalakuja ovat mm. matkat SM-kilpailuihin tai jos valmentaja kuljettaa muiden lapsia harjoituksiin tai kilpailuihin Viialan ulkopuolella.

Valtin tilinumero on FI14 5228 1720 0168 59.

Kululomakkeet

PDF-tiedostoVALTTI_KILPAILUMAKSULOMAKE.pdf (14 kB)
Kerää tälle lomakkeelle kilpailumaksut Hämsyn alueelta.
PDF-tiedostoVALTTI_LASKULOMAKE.pdf (14 kB)
Kerää tälle lomakkeelle seuralle ostamiesi / maksamiesi laskujen tiedot.
PDF-tiedostoVALTTI_MATKALASKULOMAKE.pdf (14 kB)
Ilmoita tällä lomakkeella kilometrikorvaukset: HUOM! koskee esim. ajomatkoja SM-kilpailuihin, ei normaaleja kilpailumatkoja tms. Vaatii aina etukäteiskeskustelun johtokunnan kanssa.
PDF-tiedostokilpailuun valmistautumisohje.pdf (63 kB)
Tämän ohjeen tarkoituksena on auttaa kilpailuun valmistautumisessa. Jokaisen valmistautuminen on kuitenkin yksilöllinen.