Yleisurheilukausi alkaa 2.6.2020

18.5.2020

Aloitamme yleisurheilukoulut kesäkuun alussa hallituksen ohjeiden mukaisesti niin, että kentällä ei olisi kerralla liikaa väkeä. Porrastamme ryhmien aikatauluja, että tämä toteutuu. Urheilukoululaisten määrää voidaan silti joutua rajoittamaan. Siinä tapauksessa lapsia otetaan mukaan urheilukouluun ilmoittautumisjärjestyksessä.

HUOM! Ennakkoilmoittautuminen on pakollista, jotta voimme tarvittaessa vaikuttaa ryhmäkokoihin ja harjoitusten suunnitteluun. Ennakkoilmoittautuminen on auki niin kauan Valtin kotisivuilla Urheilukouluun ilmoittautuminen kohdassa, kun ryhmissä on tilaa.

Yleisiä ohjeita:

• Vältetään lähikontakteja.
  • Treneissä pidetään 1-2metrin suojaetäisyys muihin.
  • Kentälle ei syljetä/niistetä nenää, toisia päin ei yskitä.
  • Harjoituksiin ei saa tulla sairaana, vaan täytyy olla täysin terve/oireeton.
  • Allerginen/astmaattinen, ilmoita ohjaajalle oireista. Jos allergia on pahassa vaiheessa ja lapsi aivastelee/niistelee kovasti, on harjoitukset syytä jättää väliin.
  • Kaikkien on noudatettava hygieniaohjeistuksia (ottakaa esim oma käsidesi mukaan, jos kaupungin ylläpitämässä vessassa ei ole saippuaa ja paperia kaikille).
  • Kentälle ei saa jäädä ”hengailemaan” ilman hyvää syytä, vaan poistutaan kun omat harkat loppuvat.
  • Harkkoihin tullaan omalla vastuulla.

Muutokset ajoissa ja muissa ohjeissa ovat mahdollisia. Vallitsevasta koronatilanteesta johtuen pidätämme oikeuden perua urheilukoulun pitäminen hallituksen ohjeiden mukaisesti.

Seuraamme hallituksen ja yleisurheiluliiton ohjeistuksia ja tiedotamme mahdollisista muutoksista Valtin kotisivuilla sekä facebookissa.

Ryhmät ja hinnat:

Harraste 5-6v (2014-2015 syntyneet)

• Harjoitukset tiistaisin klo 17:00-18:00
  • Ajalla 2.6. – 8.9.
  • Hinta 50€/kesä sisältäen
    • Viikkokisasarja palkintoineen
    • Yleisurheilulisenssi (sis.Sporttiturva-vakuutuksen)
    • Päättäjäiset palkitsemisineen, Valtti –tuote ja seuran jäsenmaksu

Harraste 7-15v (2005-2013 syntyneet)

• Harjoitukset tiistaisin ja torstaisin klo 18:30-20:00
  • Ajalla 2.6. – 8.9.
  • Hinta 80€/kesä sisältäen
    • Viikkokisasarja palkintoineen
    • Yleisurheilulisenssi (sis. Sporttiturva-vakuutuksen 13v ja alle)
    • Päättäjäiset palkitsemisineen, Valtti –tuote ja seuran jäsenmaksu

Kilparyhmä 12-15v (2005-2008 syntyneet)

• Kilparyhmään otetaan aiemman urheilu- ja kilpailutaustan omaavia nuoria.
  • Kilparyhmän ilmoittautuminen ja tiedustelut Piialle (pihela2@hotmail.com / 040-7287729).
  • Harjoitukset tiistaisin ja torstaisin klo 18:00-20:00 (liukuva aika, alkamisesta tiedotetaan Whatsapp ryhmässä).
  • Hinta 110€/kesä  (Hinnoittelu muuttuu syksyllä kausihinnasta kesä- tai kausihinnaksi, joten siirtymävaiheessa hinnoitteluna on kesähinta).
    • Sisaralennus ikäjärjestyksessä 2. lapsi -10€, 3. lapsi -50%, loput sisarukset ilmaisia.
    • Viikkokisasarja palkintoineen.
    • Yleisurheilulisenssi (sis. Sporttiturva-vakuutuksen 13v ja alle).
    • Päättäjäiset palkitsemisineen, Valtti –tuote ja seuran jäsenmaksu.
    • Hämsyn alueen kilpailumaksut 50€ saakka..