Seuravaatesopimus Stadiumin kanssa

31.1.2021

Uuden kauden uutisia!

Valtti on tehnyt seura-asuhankinnoista sopimuksen Stadiumin kanssa.

Jatkossa meillä on kattava valikoima vaatteita pääosin Craft-tuotemerkiltä ja jokainen voi tehdä tilaukset itse kätevästi netissä.

Sovitusmahdollisuus tullaan järjestämään lähempänä kesää "keskitetysti", mutta myös Ideaparkin myymälässä on mahdollisuus sovittaa vaatteita tarvittaessa. Jos haluat käydä sovittamassa myymälässä, ota yhteyttä Marikaan!

Toimitusajat ovat pari viikkoa ja ostoksia voi tehdä pitkin vuotta tarpeen mukaan. Kätevää, eikö vain! ;)

Lisätietoa seura-asuista

P.S. Tiesithän, että voit antaa Valtille ylimääräisen bonuksen tekemällä muitakin ostoksia Stadiumissa? Hienointa on se, että ostoksen tekijä saa pitää myös oman henkilökohtaisen bonuksensa. Eli bonusta kaikille, samasta ostoksesta!

Alla olevassa liitteessä ohjeet, käythän linkittämässä Valtin jäsentietoihisi! :)