Päättäjäisissä palkitut

22.9.2021

Valtin 20. toimintavuoden kauden päättäjäisiä vietettiin ti 21.9. aurinkoisessa säässä Viialan urheilukentällä. Ohjelmassa oli aluksi toimintapisteitä ja munkki/kahvitarjoilu. Herkuttelun ja iloisen puuhaamisen jälkeen urheilukoululaisille jaettiin Valtti-tuote, joka oli tänä vuonna 20. juhlavuoden kunniaksi hieno Valtin logolla varustettu reppu.

Valtti menestyi piirinmestaruuskisoissa paremmin kuin kenties koskaan. Valtti sai pm-kisoista yhteensä 34 mitalia: 10 kultaa, 16 hopeaa, 8 pronssia sekä 12-13v aluemestaruuskisoista yhden hopean. Seurojen väliset pistekilpailut olivat päättäjäisten aikaan vielä kesken pm-maastoviestin osalta, eikä pm-ottelupisteitä oltu vielä julkaistu. Jokatapauksessa oli nähtävissä, että Valtti jatkoi nousuaan myös pistekilpailuissa. Kiitos kaikille seurassa mukana oleville lapsille ja aikuisille!!

Palkitsemistilaisuudessa palkitut:

• 400m-2000m juoksujen seuranmestaruuspalkinnot
  • Seuranmestaruusottelun palkinnot
  • Kolmeen Valtin seurakisaan osallistuneet urheilijat
  • Tsemppareina palkittiin kaikki alle 11-vuotiaat pm-kisoissa käyneet ja ne pm-kisoissa käyneet, ketkä eivät saaneet pm-mitalia:
    • Elvi Alila, Fanni Alila, Veera Haanpää, Erin Helenius, Iiris Helenius, Minea Kaukojärvi, Justiina Keitaanniemi, Salka Koivula, Emilia Kuusenaho, Miia Käpylä, Amanda Laakkonen, Oiva Lepo, Ruut Lisko, Emmi Lönnqvist, Sara Majamäki, Hilma Niemi, Viivi Pakkanen, Peppi Ristimäki, Sofia Viitanen
  • PM-mitalistit:
    • Samu Pentinniemi (6 pm-mitalia), Maija Oksa (5), Roosa Haanpää (4), Vilja Hujanen (4), Jenna Pentinniemi (4), Rasmus Haanpää (4), Sanni Niskanen (3), Lukas Rantala (2), Perttu Soikkeli (2), Antti Oksa (2), Minea Kaukojärvi (1), Fanni Alila (1), Julia Viitanen (1), Ruut Lisko (1), Veli Lepo (1), Valtteri Haanpää (1), Oiva Lepo (1)
  • A-rajan tehneet urheilijat:
    • Samu Pentinniemi (5 A-rajaa), Roosa Haanpää (3), Maija Oksa (3), Lukas Rantala (2), Vilja Hujanen (1), Minea Kaukojärvi (1)
  • Valtin esimerkit
    • Neea Suhonen. SM 11. keihäässä